Mami+Walid=Naufal

Saturday, March 26, 2011

:: PeNgaRuH RaKaN SeBaYa ::

Hello hello~

Orang kata pengaruh rakan sebaya ni ada masanya memudaratkan..tapi tak sangka dalam usia aku skang ni pun aku masih lagi boleh terpengaruh dengan rakan sebaya aku...huhuhu..tapi aku sifatkan sebagai pengaruh yang tidak memudaratkan...*ceh...alasan*

Sebenarnya minggu lepas aku ada baca blog sorang member aku ni...dia ada wat entry pasal tudung baru dia..boleh baga kat blog diala -- Masyimalo's Heart -- dan tetiba rasa sangat berkenan...huhuhu...dan sepantas kilatnya aku pun bertindak mengorder tudung yang sama jenis melalui online...*sume link aku update kemudian ye...sbb aku xreti nak post cantik2 guna hp*

Skang aku da ada 2helai tdg yang sama...gamba pun nnt la aku upload ye...dan sdg menanti ketibaan pesanan aku yang lain...dijangka sampai minggu depan...owh~ sangat x sabar..hehehe...*gamba adalah tidak dapat diupload kerana hard disk ku tertinggal di rumah....huhuhuhuhu*

Itu saja la utk entry kali ni...sebenarnya just nak try post guna hp lepas x menjadi dulu tu...

Till then~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::