Mami+Walid=Naufal

Friday, April 22, 2011

1 eNTrY PeR DaY cHaLLeNge :: DaY 3 ::

DaY 03: A picture of you and your friends

hello hello~

cabaran untuk hari yang ke-3...gambar aku bersama kengkawan aku...erm, lama da tak hang out dengan kengkawan ni sebenarnya..jadik, kalau gunakan gambar-gambar lama bolehla ye...

:: GaMbaR 2004 - UKM ::

klasik tak gambar ni..??hhehehe...ini adalah gambar kesukaan aku masa ni...kitorang berempat ni berkawan sejak minggu orientasi lagi..dan alhamdulillah, terus berkawan sehingga konvokesyen...dan masih lagi berkawan sehingga sekarang...masa ni, kitorang akan adakan hari-hari mengikut warna yang kitorang suka..macam dalam gambar ni adalah Hari Oren Sedunia...*nama je sedunia, tapi kitorang 4orang je yang pakai*...hehehehe...

Dari kiri: cKiN *slalu nak cakap dia chomell*, sHaZiaH, Me, KaSmaWaTi

:: GaMbaR 2007 - GReeN ProGRaM ::

gambar yang sangat aku sayang bersama kawan yang sangat aku sayang...Misz Rohaya Halid...aku kenal dia masa sama-sama join Green Program under Khazanah Nasional ni...dia duduk kat katil sebelah aku je..masa mula-mula jumpa dia, first impression aku ialah -- anak patung mana pulak dok kat katil sebelah ni??? --- hehehe..siyes weh..dia ni comey sangat...dengan rambut pendek ala babydoll, memang sebijik macam anak patung...walaupun kitorang da lost contact, tapi aku tetap sayang dia....

:: Gambar 2009 - mY LoVeLy RooMaTes ::
Dari kiri: Me, NoR, aLaH, KaK sYa, cKiN

gambar bersama roomates kesayangan aku...masa ni kitorang ramai-ramai keluar makan kat Taman Warisan Pertanian, Putrajaya..gaya sempoi-sempoi saja sebab memang niat nak keluar kejap je...tapi sebenarnya aktiviti diteruskan lagi dengan berjalan-jalan sambil makan eskem McD di Alamanda pulak...hehehehe...sangat rindu waktu-waktu ini...masa ni masing-masing berstatus 'Bujang' lagi ye...*sayang sangat korang sume~!!!*

dan itula sahaja sebagai pelengkap cabaran hari ini...

till then~

1 comment:

Anonymous said...

saya Pon lost contact ngn rohaya halid...hehehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::