Mami+Walid=Naufal

Tuesday, April 19, 2011

mY 1sT GiVeaWaY TriaL

hello hello~

hehehehe...jangan salah paham pulak..bukan aku yang buat GA nye...aku cuma join je..hehehe...ingat tak entry pasal aKu dan TuDung RoSe dulu tu...??kan aku cakap aku da terpengaruh dengan empunya blog si MasyiMalo Heart tu...kali ni puan MasyiMalo buat GA la pulak...aku yang tak penah-penah join mana-mana GA rasa macam nak men'try' pulak kali ni...hehehehehe...hadiahnya datang dari jauh di atas tanah tinggi sana...jadi untuk sesapa yang berminat nak join, amatlah dialu-alukan ye~

boleh KLIK kat gambar je ye kalau nak join GA nih~

Syarat-syarat penyertaan dia simple jek:
1. Jadik follower kat blog  Masyimalo Heart & Masyimalo Contest
2. Buat entry pasal GA ni kat blog korang and letak banner dia (side bar tu optional atas korang la)
3. Tag at least seorang kat entry tu
4. Tarikh tutup adalah pada akhir bulan Mei 2011

simple je kan...sebab tu la aku sibuk-sibuk je nak join...hehehehe....sejak keja kat sini, aku pun da jadi pengumpul Fridge Magnet jugak...mana-mana orang pegi, sure akan dapat FM sebagai ole-ole..jadiknye bila tengok si MasyiMalo ni nak bagi FM sebagai GA, aku pun laju-laju la join...hehehehe...plus FM tu comey-comey saje...bolehla penuhkan pintu peti ais pasni ^_^

p/s: jue..sorila ye..sebab aku takde letak side banner pasal GA ko ni...da penuh sangat kot ruang kat tepi tu..takpe kan...???penyertaan ni masih dikira kan...??? *_*

aku nak tag sape ye....beberapa nama di bawah dan sesape la antara korang yang nak join...
dan sesapa jugak yang nak join ye~

2 comments:

EllyEllies said...

alamak..x reti join contest..nati try..he

Cikrosecute said...

Kita pun sama tak reti nak join contest...salam kenal..dah follow anda..

http://hairuliza-anakku.blogsport.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::