Mami+Walid=Naufal

Mami + Walid

Daisypath Anniversary tickers

Lovely Naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Nak Berjimat Macam Mami...???

Thursday, April 14, 2011

MeRiNDui Si Dia~

hello hello~

hari ni mood keja agak tak berapa best..mungkin sebab encik Hasben yang berada jauh di mata..tapi sentiasa dekat di hati ye...hehehe...semuanya macam serba tak kena...rindu sangat kat dia kot~ si kecik pun nampaknya tak aktif macam selalu...agaknya sama-sama rasa apa yang mummy rasa ye sayang...???rindu kat walid kan...

lambatnya nak tunggu ke malam nanti...encik Hasben kata, maybe malam nanti baru sampai ke sini...sebab kursus dia abes petang nanti...dari penang nak ke sini adala jugak dalam 4,5 jam perjalanan...herm~ lambat pulak masa berlalu hari ni...

si dia --- kekasih hati yang amat aku cinta...dan terlalu aku rindu...

encik Hasben a.k.a cayang~
cepatlah pulang
kerana hati tak senang
selagi kau tak datang...

till then~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::