Mami+Walid=Naufal

Tuesday, April 12, 2011

a SiMpLe ThaNk yoU giFT~

hello hello~

hari ni just kena quick update saja..hehehe...*perasan je..macam la ada orang yang tertunggu-tunggu aku nak update*...hehehe....semalam adalah amat seronok...sebab..??ntah...sebab aku rasa macam tu kot...

sebenarnya semalam aku kena jadi penceramah untuk satu kursus ni...ala, kursus dalaman je...topik yang diberi adalah Perangkaan & Indikator Kelahiran & Kesuburan...wa~ topik bukan main lagi kan...??hehehe...disebabkan aku ni -- saya yang menurut perintah -- maka aku pun okey kan aje...hehehe...jadinya, pagi semalam la baru aku bertungkus-lumus mensiapkan slide sume...*sila jangan tiru keja last menet macam aku hokey~*

so, petang tu aku pun berangkat la ke bawah...*tak jauh pun...tingkat 2 saja*..dan alhamdulillah..memula aku tengok peserta-peserta kursus ni masing-masing wat muka ketat je..agaknya, tengok kan aku ni macam tak mampu je nak bagi ceramah ye tak..??tapi alhamdulillah..2jam tu berlalu dengan sangat cepat...dan sambil-sambil bagi ceramah tu adala aku bagi kuiz sket kan...dan terdengar la pulak suara-suara yang kata -- da jawab kuiz ni takde adiah ke??? --- alamak...camne la aku leh terlupa nak sediakan sket cenderahati...

so, petang semalam berdua-duaan la bersama encik Hasben...eh, bertiga-tigaan la termasuk si kecik ke alamanda...sebenarnya tak tau pun nak beli pe..tapi rasa macam tak sedap ati la pulak kan sebab dorang da cakap camtu...last-last beli cokelat saja..nak beli yang mahal-mahal, masih belum mampu lagi...jadinya beli la yang murah-murah saja...encik Hasben macam tau-tau je apa yang aku pikir...terus je dia kata --- mahal atau murah tu tak penting...yang penting niat kita nak bagi dan mesti ikhlas...--- tersenyum aku dengar...alhamdulillah, bersyukur aku punya dia sebagai suami...^_^

kad tu print dan potong sendiri ye~ 

dan pagi tadi datang awal untuk buatkan 'Thank You" tag nak letak bersekali dengan cokelat tu...ops~ jangan salah paham ye..Cadburry Black Forest masih termasuk dalam kategori kurang mampu --- almaklumla ada lebih 20 orang peserta semuanya --- jadinya aku belikan cokelat Kit Kat sahaja...malu je rasa, tapi insya Allah...semoga dorang dapat rasa keikhlasan aku tu...

inila sahaja yang aku siapkan untuk dorang~

sebenarnya walaupun kecik, tapi aku rasa puas hati...sebab dapat share ngan dorang tu...hehehe...erm~ sebenarnya nervous ni...maklumla...esok adalah check up aku kat klinik...dengan si kecik ni jela..almaklumla encik Hasben kena ke Penang, ada kursus la pulak...yang tambah nervousnye...sebab esok aku kena buat MGTT ngan second tetanus shot...doktor, bagila saya MC esok...huhuhuh~nanti ye...esok aku citer kan apa yang bakal berlaku di klinik...hehehehe

till then~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::