Mami+Walid=Naufal

Friday, March 4, 2011

:: MiSSiNg SoMeoNe ::

lately aku slalu teringatkan seseorang...yang takdela lama sangat aku kenal...tapi aku rasa agak memberi impak dalam kehidupan aku...dia ni sebenarnya aku kenal masa join management training under Khazanah Nasional dulu...2 bulan je...2 bulan aku bersebelah katil dengan dia..and tanpa disangka kitorang jadi rapat...sangat rapat...hampir semua masalah dan impian aku, aku share dengan dia...dan macam tu jugak dengan dia...

tapi lumrah manusia kan..cepat sangat lupa...lepas habis 2 bulan tu, kami masing-masing dihantar ke syarikat yang berbeza untuk menjalani praktikal...*eh..apsal skema je ayat aku kali ni...???*lepas beberapa bulan, aku ngan dia mula lost contact...difahamkan dia terlalu kecewa dengan sikap dan komitmen orang yang paling penting dalam hidup dia masa tu...dan dia ambil keputusan untuk mengasingkan diri...dia hilang macam tu je...dan aku, amat merasai kehilangan itu...

baru-baru ni aku terjumpa semula dengan dia secara tak sengaja...dan dalam keadaan yang sangat tak disangka..ada dia bagi aku nombor henpon terbaru dia...tapi entah apa la bengap sangat aku ni, aku da terhilangkan nombor dia tu...dan sekarang aku kembali seperti tahun-tahun yang lepas..aku cuba cari dia balik...dan aku harap sangat Tuhan...pertemukanlah semula aku dengan dia...

yang aku tau, dia sangat bahagia sekarang...walaupun bersama dengan orang lain, namun ternyata orang itulah yang diciptakan Tuhan untuknya...sungguh besar hikmahMu Tuhan...dan kalau ada sesiapa yang mengenali insan yang amat aku rindui ni, tolonglah maklumkan pada aku ataupun dia...

* sangat suka gamba ni..dan sangat windu saat-saat ni*

* malam dinner...sangat gojes kan..Phantom of The Opera in memory~*
   
Mrs Rohaya Halid -- currently working at MFI, Bangi
I MISS YOU SOOOOOOOOO MUCH~!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::