Mami+Walid=Naufal

Mami + Walid

Daisypath Anniversary tickers

Lovely Naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Nak Berjimat Macam Mami...???

Monday, March 14, 2011

:: Tw0 iS beTTer tHaN oNe ::

hello hello~

sekejapan benar masa kan...??da masuk 2 tahun aku dan encik Hasben bergelar hasben-wifey...dan alhamdulillah, walaupun agak lewat tapi kami bakal bertiga pada pertengahan tahun ini...dan sepanjang 2 tahun ini, macam-macam yang kami dah lalui bersama...dan aku, betul-betul rasa sangat bertuah sebab encik Hasben masih setia bersama-sama aku...masih tetap cintakan aku...dan masih sudi mempunyai aku dalam hidupnya...

kadang-kadang aku pernah terpikir...macam mana la kalau encik Hasben tu bukan hasben aku...sanggup ke orang lain tu menerima aku seadanya...??atau sanggup ke oranglain itu melayan setiap kerenah aku yang pasti memeningkan kepala..???atau sanggup ke oranglain itu bertahan dengan aku seperti mana dia..???aku tak rasa, ada oranglain yang sanggup menghadap aku macam mana encik Hasben sanggup...aku pasti, tak ada oranglain mampu buat apa yang encik Hasben buat untuk aku...jadi, aku sangat bersyukur dan sangat bertuah...sebab dalam ramai-ramai perempuan kat muka bumi ni, encik Hasben memilih aku sebagai pasangan hidup nya...*allamak...mood touching la pulak kan*

encik Hasben bukan la sorang yang romantik...yang rajin beli bunga, coklat atau hadiah di setiap hari-hari yang memberi makna buat aku, atau buat kami...bukan jugak sorang yang suka membuat kejutan..yang mana tiba-tiba aku bangun tido, ada perkara yang mengejutkan yang dia buat...tapi satu yang aku tau --- walaupun encik Hasben sangat jarang bagitau --- dia sangat menghargai hubungan perkahwinan kami...kadang-kadang aku terpikir --- kenapalah encik Hasben ni tak macam hasben oranglain...beli bunga, coklat, hadiah...rajin buat seprais --- tapi bila pikir-pikir balik, aku dah pun cukup bahagia dengan siapa dia sekarang...cukup merasa cukup dengan macam mana dia sekarang...jadi apa perlunya dia jadi macam hasben orang lain kan..???

tapi apapun..kadang-kadang encik Hasben ni ada romatiknya...ada sepraisnya...dan sebab kadang-kadang baru rasa sume tu, aku rasa sangat-sangat bermakna...hehehe...sebenarnya nak cakap tadi kitorang kluar lunch sesama...hehehe...mungkin cuma agenda biasa, tapi pada aku sangat bermakna...

makan-makan di Nando's alamanda sahaja..gamba makanan tak sempat nak amik sebab da lama tunggu pelayan tu hantar..sampai bateri hp pun da low..encik Hasben aku nampak ensem jugak kan walaupun gambar hanya di'candid'...hehehehe...

dan diakhiri dengan donut The Alien dari Big Apple Donut & Coffee...beli untuk member-member kat opis sebenarnya..tapi ada sorang akak ni, rupanya tak makan donut..masuk perut jela..boleh jugak si kecik rasa...kan...???

herm~ 2 tahun yang amat membahagia buat aku...dan aku harap buat encik Hasben juga..tahun lepas berdua..tahun ini berdua setengah *sorryla baby..mummy kira kamu as setengah dulu ye*..tahun depan insya Allah bertiga...seterusnya mungkin bertiga setengah...*ops~!!!*dan semoga ikatan ini terus berkekalan dan berada di bawah rahmat dan keredhaan Allah jua...amin~

MooD :: mau tanya lagi...??? wajiblah hepi~!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::