Mami+Walid=Naufal

Mami + Walid

Daisypath Anniversary tickers

Lovely Naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Nak Berjimat Macam Mami...???

Sunday, June 12, 2011

Our Pride and Joy

hello hello~

Meet our pride and joy -- Syed Naufal al Junid bin Syed Fahmi al Junid on his second day...comey sangat kan...masa ni dia lena betul tido sambil tunggu walid nya datang...

so arini da kena berjalan sendiri..smalam baring je sehari suntuk..arini da bukak wayar sume so mmg kena la bangun ye..ke toilet, tukar pad sume la..memula nak bangun tu -- adeh memang seksa betul..yela..kat tempat belah operation tu dorang letak plaster..tu yang rasa pedih terlampau kot..ngan ngilunya..huhu..rasa nak menangis, menjerit..sume ada..alhamdulillah encik Hasben adalah sangat membantu..sian dia..dengan nk tolong aku, dengan nak tengok naufal..dan akhirnya berjaya jugak berjalan..hehe..

malam ni maybe sensorang je kot ngan naufal..sian kat mak, dahla takleh nak tido..sepanjang malam dok layan naufal, dok lak atas kerusi kayu je..sian..so, aku cakap lau x datang malam ni pun xpe..aku pun dah leh bangun dah..adeh..hope sumenye akan ok...

till then~
Published with Blogger-droid v1.6.8

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::