Mami+Walid=Naufal

Mami + Walid

Daisypath Anniversary tickers

Lovely Naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Nak Berjimat Macam Mami...???

Monday, June 13, 2011

Hari Ketiga buat Anakku

Hello hello~

sudah masuk hari yang ketiga buat Syed Naufal alJunid..oh ye, nama Fath telah dikeluarkan daripada cadangan nama asalnya..alasannya, encik Hasben kata panjang sangat nama tu..nanti takut berat lak dia nak bawak...lagi pulak, dahla membawak nama family lagi..so jadila Syed Naufal alJunid sahaja..takpela..asalkan namanya sedap dan membawa maksud yang baik sudahla..hehehe...

malam tadi naufal okey je..xdela macam malam mula-mula tu..2,3 kali je dia menangis..tupun takdela lama mana..tapi tido masih jugak kena dipeluk..lau tak memang tak tidola dia..huhuhu..takpela..bila lagi nak manja kan..aku pun dah tunggu lama jugak nak merasa sume ni..hehe...menyusu jugak semakin kuat..tapi susu buat masa ni adalah terlalu sedikit..sian naufal..harap-harap cukupla buat masa ni..

hari ni rasa sakit untuk bergerak juga da semakin kurang..sakit, pedih, ngilu tu masih ada..cuma takla mcm semalam...kena gagahkan jugak walaupun sakit..demi diri sendiri, demi naufal, demi encik Hasben..kalau aku tak kuat sape lagi nak jaga naufal kan..so, layan jela..insya Allah tak lama lagi ilangla rasa sakit ni...

tadi plaster kat tempat czer tu da dibukak..pedih jugak tapi tahan jela..hehehe..so far takde pape..ikutkan hari ni leh balik da sebab baby pun ok je..tapi menunggu doktor tak sampai-sampai lagi ni...cepatla doktor..saya nak balik ni..!!!

Till then~
Published with Blogger-droid v1.6.8

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::