Mami+Walid=Naufal

Monday, June 6, 2011

6 DaYs To Go~

hello hello~

hey hey hey...ada 6 hari je lagi...?? *fuh..berpeluh ni...* hahahaha..tipu la..aku dah ready dah..tunggu si kecik je betul-betul ready pulak...tak kisahla kalau lewat sket pun...asalkan semuanya berjalan lancar..jangan lewat sangat dah la ye, baby...heheheh...

hari ni adalah sangat takde mood untuk bekerja *rasanya setiap hari pun mengulang ayat yang sama kan...???* hehehehe...tapi sebab semalam dok dalam jem dekat 6 jam lebih, lagi la rasa takde mood hari ni...mau nye tak...sakit belakang, sakit pinggang sume ada..ditambah lak ngan si kecik yang langsung tak reti nak dok diam kat dalam tu...agaknya dia pun penat kot dok lama sangat dalam keta...sakit betul perut aku sepanjang jalan tu...mengeras je keja dia...huhuhuh....tapi alhamdulillah, selamat jugak kitorang sampai umah...tu pun dah pukul 12 lebih da...sampai-sampai je terus basuh-basuh muka sket *lau ikutkan ati nak mandi, tapi encik Hasben tak bagi* pastu terus baring...nak tido sket punya jenuh...sebab sakit badan kan, ngan sakit perut lagi...nak dapat lena tu memang tak la...tapi dapatla rehat sket...

bangun pagi tadi, rasa macam panda...hahahaha...tapi dengan sakit belakang dan pinggang, bertambah rasa tak sihat hari ni...memula ingat macam malas nak masuk opis, tapi lau dok umah pun sensorang jugak...lagi susah lau nak masak ke, nak apa-apa ke...so, gagahkan jugak la ke opis,,,tapi sampai opis pun takde mood jugak nak keja..setakat buat kerja sket-sket je...then disebabkan rasa tak selesa, mula la rasa annoyed dengan orang-orang kat opis ni..sume aku rasa tak kena..rasa menyampah...huhuhuh....

chenta hati ku -- Meor Darwisy~

smalam balik ke kuala sebenarnya...ada kenduri kawan baik encik Hasben..disebabkan masa kitorang kawen dulu dia ikut skali mengantar pengantin, maka encik Hasben nak la jugak datang kenduri dia kan..aku ok jela..memula memang ok je..bile da start jem tu yang jadik sakit-sakit badan ni...huhuhu...tapi takpela..dapat jugak main-main ngan darwisy ni...besar dah dia..last aku balik dulu, dia baru 5 bulan kot..skang da nak masuk 10 bulan...da pandai macam-macam...yang bestnye, dia mesra sangat ngan aku...macam la slalu sangat jumpa..padahal 2,3 kali je aku jumpa dia sejak dia lahir...suka sangat senyum...badan dia semangat betul, geram je aku tengok...nanti lau si kecik dah keluar lehla kawan ngan abang awisy ye...

mama ngan along ada bagi kain batik ngan baju baby...ehehe..lehla letak dalam beg hospital tu...aku da siap kemas jugak beg tu..tinggal nak kemas baju nak balik kampung je nanti..kang takkan nak pakai baju mak aku pulak kan...hehehehe...tapi disebabkan baju tu pun aku paai hari-hari tu yang asik bertangguh je..lagi pulak aku tak abes basuh baju lagi untuk minggu ni...haih...kena siapkan ari ni tu...kang menimbun lak..

erm..kul 1 pun belum ni...aku dah rasa nak balik umah dah...huhuhuh...

till then~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::