Mami+Walid=Naufal

Mami + Walid

Daisypath Anniversary tickers

Lovely Naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Nak Berjimat Macam Mami...???

Sunday, June 12, 2011

malam pertama

Hello hello~

Malam pertama yang cemas..hahaha...siang smalam SFJ Jr. agak cranky jugak la..tp lepas dia poo poo tghr tu nampaknya macam da ok..tido pun lena n lama sket..cuma kena rasuah ngan susu cap mummy dulu baru dia diam..hehe...

petang smalam pun bukan main lena lagi dia tido lepas menyusu dan poo poo dua kali..sampai orang datang melawat pun dia tak layan..punyela baik anak mummy ni ye...dan elok je tido dalam baby cot dia...pas maghrib tu encik Hasben pun siap-siap nak balik barula dia bangun..borak-borak ngan walid dia..pastu bagi susu terus dia tido..ngan mummy skali tertido..penat weh..dr malam smalam xdapat tido ni..dan si kecik ni lau tido adalh kena dipeluk ye...gagahkan jugakla walaupun badan adalah sangat sakit..

rupanya malam tu dia Start la menunjukkan belang...selang setengah jam melalak...mcm nk terkeluar anak tekak...aku ngan mak aku sampai tak tau nak watpe...itu salah, ini salah...bagi susu, jap je diam..pastu menjerit..begitulah berulang-ulang sampai kul 2 pagi..start kul 2 tu aku peluk dia rapat-rapat, alunkan zikir..dapatla dia tido smpai kul 5..alhamdulillah...tp pastu dia start blk..n aku guna teknik yg sama jugak..barula dia tido sampai pagi tadi..tp bila pagi je letak dlm baby cot pun lena..xyah nak peluk-peluk..xde pulak nk menangis...huhu...

ni da mandi, dok melekatla...tido sambil minum susu..lau terlepas nant mulala dia menjerit..pdhal kadang-kadang bukan dia minum pun..saja nk bergantung je...hai la anak...ni tengah tunggu encik Hasben datang..rasanya macam si kecik ni baru poo poo...nak bangun sendiri takleh lagi..terpaksala tunggu walid ek baby...

till then~
Published with Blogger-droid v1.6.8

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::