Mami+Walid=Naufal

Mami + Walid

Daisypath Anniversary tickers

Lovely Naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Nak Berjimat Macam Mami...???

Wednesday, June 15, 2011

Naufal 5th Day...

Hello hello~

Sudah 5 hari aku jadi ibu..jadi mummy untuk Naufal..rasa macam baru je wat pregnancy test..br je sibuk cari barang baby..baru je dok tanya2 orang camne tanda nak bsalin..rupanya 5 hari da Naufal melihat dunia..alhamdulillah..sangat bersyukur atas kurnia yang sangat tak terhingga ni...

Hari ni Naufal semakin bijak..dan semakin tak susah untuk diuruskan..walaupun dia masih suka menangis, tp da nama pun baby kan..arini je brape kali dia tersedu..nak besar lagi ek anak mummy ni..hehe...sangat kuat menyusu sampai kadang-kadang aku risau takut tak cukup lak susu..tapi so far alhamdulillah..ada je untuk dia...biarlah dia bnyak menyusu..cepat sket dia membesar..hehe...susah sket nak tido tapi lau dia tido aku lak macam nak suh dia bangun..hahaha...ni pun dia tengah tido kat bilik opah nya lepas bagi minum susu tadi..tido bilik opah best kan Naufal -- ada aircond -- hehehe...

cuma lately tempat czer tu rasa sakit sgt..ngilu je..nak bangun or nak tukar posisi tu memang la sangat seksa..tp untuk Naufal, aku tahan jela..cuma kadang-kadang kesian kat dia..lau malam dia menangis nak menyusu slalu aku lambat sket nk layan dia..sbb nk bangun or nak mengiring tu mmg rasa sakit sangat at tempat czer..sian anak mummy...skang ni takpela..encik Hasben ada lagi..nanti ble dia da bes cuti kenala aku wat sendiri sume tu..huhuhu...

till then~
Published with Blogger-droid v1.6.8

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::