Mami+Walid=Naufal

Friday, November 14, 2008

what the ****???

erm..biasanya aku menulis dlm frenster tp frenster under maintenance pulak..so aku bukakla page yg lame da aku tak bukak nih..huhuhuhuh

smalam aku tak masuk opis..erm..check up kesihatan regular kat klinik berakhir ngan appointment kat spital..aiyak...manyak takut wo...huhuhu...act, malam tu aku ngan alah dok berbincang pasal medical sheck up..then keluarla isu2 kesihatan dan ditambah lak ngan history kawan si ckin, kitorg pon decide nak wat check up..alah takde pape prob..tp aku pulak yg sangkut..terpakse la ikut nasihat doktor walau di ati cuak bagai nak mampos..

nak dijadikan citer nye..pepagi smalam aku da msg da pompuan **** kat opis btau yg aku p klinik..tghr tu bile dok suh aku p spital, once again aku msg dia, btau aku tak masuk opis..dia pun reply "ok" je..so aku ingat there's nothing wrong wif it la..

arini aku dtg kecoh pulak bebudak opis ni tanye aku nape aku tak dtg smalam..yg wat aku bengang, pompuan **** tu cakap aku tak maklum pape pun kat dia...(???)..what the ****!!!!!!!!tu da macam memfitnah aku..padahal 2 kali aku msg dia, dia balas "ok"...ish..!!censored!! betul la...geram je aku...

aku nak pegi mintak sain cuti smalam ngan mintak cuti minggu depan pun aku tangguh je dulu..sebab aku bengang..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::