Mami+Walid=Naufal

Monday, November 24, 2008

\^_^/ my hobbies \^_^/

hobby..??erm..banyak..hehehehe
salah satu drp nya aku suka menulis..sebab tu lau ada masa rancak je aku menulis kat blog nih...hehehehe
aku ada beberapa koleksi cite2 yang aku tulis sejak zaman2 sekolah lagik..bile baca2 balik, tak sangka kreatif gak aku dulu..skang ni sebab da lama tak sentuh, skil penulisan aku pon da menjadik semakin buruk..hukhukhuk
tapi yg paling sayang ~ buku cerpen aku..aku simpan sejak form1 lagik..tp baru2 ni kemas2 umah aku tak jumpa cari buku tu..wuawuawuawua...aku sayang sangat2 buku tu..mungkinke bapak aku mengemas lalu dibuang segala menda yg tak berkenaan dengan dirinya..??oh tidak...!!!!buku cerpenku...dalam tu ada dalam 8 citer pendek lau tak silap aku...
dulu aku suka berangan..so aku zahirkan ape yg aku berangan tu dalam cerpen2 aku..tp nampaknye aku kena berangan balik utk dapatkan semual sume yg aku da ilang tu..huhuhuhu..payah beb...
yang tinggal kat tangan aku skang dua cite je..act cite2 ni aku tulis n aku simpan for myself..more to perjalanan idup aku la lebih kurg..yg satu lagi lanjutan cerpen aku time skolah..heheheh...dekat 5 tahun da aku tulis cite ni tapi tak siap2..mane nak siapnye..tulis dua ayat, save..sok tulis dua ayat, save..hahahahahaha..kena curik2 masa nak nulis skang ni...
erm..so, sesape yg ada hobi cam aku kite share2 la ek..heheheheh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::