Mami+Walid=Naufal

Monday, November 10, 2008

.: maCam H**** :.

~copy from my frenster blog ~

ERM...ari2 yg sangat memenatkan..sampai aku rasa demotivated nak bekeja..aku rasa penat sangat..nape ek..??maybe ke sebab keja2 yg semakin menimbun, yg perlu disiapkan b4 d end of this year, tp still BLUR bout how to make it..mmg la aku dulu blaja menda2 nih..tp keja ni mmg tak sama ngan pe yg aku blaja dulu...lau dia bg aku wat keja2 yg related yg economic side, maybe aku tak rasa sesusah ni kot..aku slalu arap aku leh masuk bhgn eknomi tp takde rezeki aku kat sana..aku dapat bhgn ni pulak..bhgn yg betul2 menyerabutkan pale aku..adoyai....

baru 11hb ni..gaji aku dapat akhir bulan..jenuh la nak jimat..ni pun salah satu menda yg wat aku demotivated..bile aku tanya ade je alasan dorg..aku tau sume org bz..tp da mmg keja dorg wat gaji, lau bz pun sure pasal tu kan..napela susah sangat nak jawab soalan2 aku..??kan...

dok kat bhgn ni kadang2 wat aku rasa alienated pun ada..aku ok je ngan dorg sume nih..tp bile aku da dilayan dgn BIAS, aku jadik malas nak campur..sah2 la nampak sangat BIAS..nape...??ntah la..aku je yg tau..kadang2 malas nak amik pot..tp kadang2 mmg kecik ati..sah2 aku ni tak termasuk dalam kumpulan PERANGKAWAN kat sini..bukan ape..kdg2 dorg lebih utamakan org bawah aku drp aku..in any matter..nampak sangat la kan..mmg aku wat tak kisah je..sebab lau tunjuk kisah sangat kang, aku gak yg sakit ati..tp in silence pun aku sakit ati gak..watever la..lau ada rezeki tempat lain, aku BLAH je..lau tak, terpaksa la..

kdg2 nyesal je tolak offer KPPK aritu..aku tolak pun sebab ingat keja permanent kat sini will b much better than kontrak kat KPPK..lau tau jadik camni aku amek je kontrak..kurang2 aku tau da camne keja kat sana..kat sini, aku selalu tensen je keja..bukan ape..mana nak rasa best lau kena sisih..aku bukan buruk sangka..tp lau sorg officer tu nak suh aku wat keja, pe la salahnya dia cakap je kat aku kan..??ni tak..leh pulak dia pesan kat orglen..padahal aku ade je depan mata dia ni..melampau sangat r..tak layak sangat ke aku ni dia nak bercakap..macam ****...!!!!

start aritu mmg aku malas nak campur ngan dorg..nampak sangat la dia tu berat sebelah..BIAS...mood nak keja sini pun makin ari makin ilang..aku dtg keja pun sebab aku pk aku mmg kena dtg keja..lau ikut ati, malas da aku..pompuan tu tak penah tolong aku pun lau aku kena wat paperwork..tp lau sorg lg ni kena wat, dia siap ajar, siap tolong search method, resources..aku bukan tak penah mintak tolong dia..tp lau sah2 dia tanak tolong aku takkan aku nak begging dia pulak kan..??AKU BENCI POMPUAN TU...!!!!!

aku takleh tgk muka dia..aku takleh dgr suara dia...aku BENCI..!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::