Mami+Walid=Naufal

Mami + Walid

Daisypath Anniversary tickers

Lovely Naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Nak Berjimat Macam Mami...???

Friday, November 21, 2008

~ ImpaK maKsiMa tHe muSicaL ~

~ cite yg agak diwar2kan nowadays..tataw bagus ke tak..tp pemilihan pelakon dia mmg nampak hebat..dengan kehadiran zul huzaimie, dynas, zed zaidi, dina MI, rasa2nya teater ni sepatutnye memberikan persembahan terbaik untuk semua yg pegi menonton..aku sendiri tak berkesempatan nak pegi tengok tp ada la kengkawan aku yg da pegi tengok teater ni..juz belum dapat apape feedback dr dorang...so juz a lil info for those who still blur bout this matter...~

Title : Impak Maksima the Musical

Venue : Panggung Sari Istana Budaya
Jalan Tun Razak, Kuala Lumpur

Opening Hours : Mon–Thu: 9am-7pm,
Fri: 9am-12pm, 3pm-7pm,
Sat: 9am-7pm,
Sunday/Public Holidays: 2pm-7pm


Date & Time : Tue 11 - Sat 22 Nov 2008 (8.30pm)

Tickets : RM150/ RM120/ RM80/ RM50/ RM30/ RM20

Ticket Contact : Box office: 03-4026 5558;


Synopsis :


The trials and tribulations facing teens of this generation are played out in this musical, which promises action, comedy and of course, romance.



p/s: disebabkan zed zaidi yg paling ensem dm teater ni, maka gamba dia telah memonopoli post kali ni..hehehehehe








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::