Mami+Walid=Naufal

Wednesday, November 26, 2008

:: nEw HobBy ::

hobi baru..???
ada banyak gak..hahahaha..sume menda yg aku suka wat aku gelarkan hobi..leh tak..lehla kan..sebab lau da nama hobi da tentula menda tu kite suka wat..so, menda kite suka wat tu hobila kan..???

nila hobi baru aku :: menulis blog ::
aku sejak dulu mmg suka menekan2 keyboard nih..so dgn menulis blog dapatla aku menekan2 keyboard (selain time kena wat report, minit mesyuarat, dll)..hikhikhik

td aku de mesej member aku yg da bergelar PTD skang nih..sian dia...takde post lagi..leh pulak dia ibaratkan diri dia macam "kerang2an di lautan"..dahla time tu aku tengah meeting..nak tergelak aku..cepat2 aku cover ngan wat2 batuk..huahuahuahuahua...kantoi kejap...

takleh lupa ayat kerang2an dia tu..macam hampeh je..hahahahahah...ni tengah tunggu time nak balik..malas da wat keja nih..ish3..apela nak jadik nih..tp siyes aku cakap, otak aku da overload nih..maybe sebab meeting tadi kena jadik urusetia..slalunya meeting tu bos je masuk tp tadik kena masuk gak kan..terlalu banyak input yg sukar aku fahami (bukan fahmi -> tu chentaku)..terlalu berat terms yang kena aku simpan dalam palotak aku ni..adoyai...!!!!

dulu aku mmg buta IT..aku tataw guna frenster, ape lagi blog ni..tp skang mula nak blaja2..heheheh..ni blaja nak upload2 file pulak..disebabkan aku mmg suka kumpul mp3 dan macam2 la..aku rasa pe la salahnya aku share ngan orglen kan..??hehehehe...mmgla..ada orglen punye blog lagi banyak lagu dorg ada..tp aku wat juz untuk suka2 je...

p/s: idup kena ceria..dan utk menceriakan idup, kenala ada menda baru yg wat kita ceria..hehehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::