Mami+Walid=Naufal

Monday, November 17, 2008

.: maKan2 :.



~RESTORAN BBB ~

nie la fav spot kitorg utk makan..dr masa blaja kat UKM lagi kitorg mmg suka makan kat sini..memula kak yantie la yang kenalkan restoran ni kat kitorg..start tu kitorg pun menjadik pengunjung setia restoran ni..sampaikan abg owner restoran nie pon da knal kitorg..heheheh..okeh pe..leh dapat diskaun tau lau makan kat sini...

dulu kitorg suka kedai ni sebab decoration dia..dulu takdela meriah cam skang ni..skang da banyak renovation kat kedai ni dan menjadikan dia lebih menarik..yg sepesel nye..setiap meja mesti ada lilin..romantik je makan kat sini..lau nak terang or selesa sket, leh makan kat bahagian berbumbung yang siap ada tv (stendet r kedai makan)...

bagi yg suka suasana santai leh la lepak kat luar..open air..

kat sini menu yang aku rekemen - tom yam..mmg sedap..tatawle..maybe sebab abg ni org kelantan tom yam dia ada bau2 siam sket..hehehehe..lau ikut feberet rumet aku, dorg nih suka makan bihun sup tulang kat sini..sup dia pun best jugak..tp lau ikut aku menu spesel kat sini stil tom yam..telur bistik dia pon ok..erm..kedai ni gak ada sediakan menu western..buley try dia punye chicken chop or lamb chop..kuah black pepper dia mmg ada klas..



feberet aku gak - air tembikai..hehehe..tp masa ni aku tak makan sebab siang tu aku da makan banyak..huhuhu..ala2 diet gak r...


gamba yg agak kontroversi..awat..??housemate aku kata aku macam pegi melancong kat thailand..aiyak..betulke..??hehehehehe...maybe sebab signboard tom yam yg berwarna-warni tu..da macam pelancong pulak..padahal kat sini je..

eh..lupe lak inform..kedai ni kat seksyen 1, bandar baru bangi..mostly sesape yg study or keja area bangi-putrajaya sure tau tempat nih..








1 comment:

TiramisuTsePheonixGreen said...

sedap2 kuew teowc sup tulang!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::