Mami+Walid=Naufal

Mami + Walid

Daisypath Anniversary tickers

Lovely Naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Nak Berjimat Macam Mami...???

Saturday, October 11, 2014

Projek Baju Adik

Salam semua

Sebenarnya mami takde idea and takde mood nak menulis..mami dah lama berenti buat benda-benda yang mami minat dan suka sejak jadi mami ni..

Mami dah lama tak menulis novel pendek mami...mami dah lama tak buat any craft yang sebelum2 ni mami suka sangat...mami dah lama tak pegang mesin jahit mami walaupun dalam kepala ada macam-macam menda yang mami nak jahit...kadang-kadang bukan mami taknak buat tapi selalunya masa mami nak buat, masa tu la abd Naufal ngan adik Nauha perlukan mami..dan kadang-kadang bila dorang dah tido mami pulak yang dah penat...huhuhuhu...

Baru-baru ni dengan ditemani tangis manja abg Naufal ngan adik Nauha sempat juga mami jahitkan seluar ngan gaun untuk abg dan adik..

Gaun adik -- first trial

Seluar -- pinggang terkecil so dedua jadi hakmilik adik

tapi ukuran seluar terkecil pulak untuk abang..jd kedua2 seluar mami bagi kat adik..untuk abang lain kali la mami buat lain..hehehe...sorry abang...

Okeyla adik dah start merengek...till then...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::