Mami+Walid=Naufal

Sunday, May 8, 2011

BlaCk CaNYoN aLaMaNda~

hello hello~

bestnye entry tiga hari ni kan...sebab semuanya adalah entry makan-makan sahaja...hehehe....tadi encik Hasben ajak pegi makan...bila aku tanya katne, dia kata -- Alamanda --- aku diam jela..dalam hati -- bosannye asik Alamanda je --- tapi disebabkan aku ni menurut perintah, maka aku ikutkan saja...sepanjang perjalanan tu jenuhla aku pikir nak makan apa...sebab biasanya encik Hasben akan ajak makan kat food court tu je..

sampai-sampai je, macam yang aku dah agak dia laju je jalan ke food court...aku ikut je la...dalam pale masih lagi dok pikir ni, apa yang nak dimakan jap gi..hehehe...sekali rupanya dia nak ajak aku makan kat restoran Black Canyon tu la..sebelum ni kitorang penah sekali makan kat situ...masa tu encik Hasben order air Jasmine ke apa ntah...tapi rasanya siyes macam pewangi keta *macam la ko penah minum pewangi keta tu kan...??* tapi memang betul-betul mendatangkan trauma kepada encik Hasben dan aku....huhuhu...so, masa pelayan bagi menu tu aku siap pesan lagi kat dia --- jangan order pewangi keta tau --- dan free-free aku kena cubit kat pipi...huhuhuh....

Chicken Green Curry Rice for encik Hasben..

Stir-Fried Prawn, Chicken & Chili + Rice for mummy and baby...

Black Canyon Champ Ice Coffee for encik Hasben...

Juicy Watermelon Juice for me and my baby...

keseluruhannya, kunjungan kali ini adalah tidak menghampakan...sebab menu nya agak kena dengan tekak kami...cuma aku kurang berpuas hati dengan menu aku tu...rasanya macam rendang tak pedas yang tak berapa menjadi pulak...tapi habis jugak ditelan walaupun ada rasa tak puas hati...encik Hasben macam biasalah, jarang sangat dia tak berpuashati dengan menu...tak kisahlah kat kedai ataupun kat umah...aku ni je yang suka nak cerewet-cerewet...huhuhuhu...

the one i loved..till my very last breath...

dan akhir sekali gambar kekasih hati dewa pujaan ku ini...hehehehe...dia slalu pasan muka dia baby face, tapi kadang-kadang ada la jugak kan...saje je aku takmo mengaku...kang 3 hari 3 malam dia dok menyanyi pasal tu je...hehehehe....kalau si kecik ni lelaki, bolehla ikut muka walid yang sayang sangat mummy nak lepas pandang tu ye...kalau si kecik ni pompuan, ikutla muka mummy yang sangat cun melecun ni...hehehehehe....

till then~



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::