Mami+Walid=Naufal

Thursday, March 31, 2011

:: aKu DaN tuDunG RoSe Ku ::

hello hello~

sedikit update pasal PenNgaRuH RaKaN SeBaYa dulu tu...selepas beberapa ketika, akhirnya sampaila parcel yang mengandungi order-order tudung rose aku itu..hehehe...sangat semangat okeh..dan betulla seperti apa yang diperkatakan oleh Puan MasyiMalo kita, tudung tu memang sedap dipakai dan teramatlah selesa...makanya memang tidak menyesalla aku beli lebih daripada 3 helai...bile gantung kat tempat tudung tu, encik Hasben pun menegur la --- banyaknya tudung ni...kaler je lain-lain ---- dan aku...senyum jela..memang aku ada bagitau dia pun masa aku nak beli tudung tu dulu...dan setakat ni alhamdulillah...disebabkan tudung tu labuh dan berupaya menutupi bahagian-bahagian yang wajib ditutup, encik Hasben meredhakan sahaja pemakaiannya...hehehehe....

update: oh ye..aku patut jugak letakkan link kat mana aku beli tudung ni kan..??owner dia adalah sangat peramah dan pandai entertain customer...mungkin aku akan jadi regular customer dia lepas ni...hehehe...aku order kat PrettyInTown Shoppe dan MiaZahra Scarf...huhuhu...gelojoh tak sampai dua kedai...jangan salahkan aku ye...ada kaler-kaler yang takde kat kedai satu lagi, sebab tu la....*si owner yang turut jadi model tudung tu pun cute sesangat ^_^ *

semalam aku pakai tudung tu dengan cara macam pakai tudung tiga segi biasa je..jadiknya bunga rose tu akan terletak di belakang la..encik Hasben komplen pulak --- nape pakai bunga dia kat belakang??? --- aku senyum jugak...bagitau dia, saje je nak pakai rupa itu...pagi tadi, aku baru nak pakai, awal-awal dia da sound --- pakaila bunga dia kat depan --- adoyai...okey la..aku pakai bunga dia kat depan...apa-apa saja la encik Hasben ni...

dan inila hasilnya...comey kan -- tudung tu..??

siap je sume, encik Hasben pun laju-laju la amik kamera...dengan muka sembap nya, dengan takde mekap nye..aku layan kan saje la..berposing untuk dia...labuh kan tudung tu...belakang akan jadi sedikit pendek -- sebab tudung ni tiga segi -- tapi masih takdela sampai nampak leher...kena pepandai adjust la bagi dia nampak agak labuh di belakang...sebelum ni, aku rimas sikit nak pakai tudung yang kena tarik ke belakang ke, lilit ke atas ke..tapi material tudung ni adalah sangat lembut...jadinya takde la rasa tak selesa...masih boleh bergaya dan bersopan dalam masa yang sama...*eceh~ da macam pengacara nona pulak*

punyala best tudung ni sampaikan aku terpikir nak buat kedai online pulak...heheheh....encik Hasben memang menyokong saja..sebab dia kata, aku ni da beli, da pakai terlalu banyak jenis tudung...alang-alang kan bagus kalau boleh share dengan orang lain...heheheh...mungkin bukan sekarang la kan...tunggu aku betul-betul ada masa nanti, insya Allah boleh la buat...*masa tu, tudung ni dah tak fesyen kot*

okeyla...aku ingat nak kongsi tips-tips daripada sebelum preggy, semasa preggy, selepas preggy dan penjagaan si kecik dalam blog ni..tapi kena tunggu another entry la ye...^_^

till then~

2 comments:

~nini~ said...

cantikkk!!

Mami Naufal said...

nini...

for sure la santek~!!!hehehe..thanks ek...u made my day~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::