Mami+Walid=Naufal

Wednesday, March 23, 2011

:: mY PaRcEL iS HeRe - PaRt. 2 ::

hello hello~

hye all...hari yang masih dalam kebizian...tapi gatal rasa tangan ni nak menaip kat blog..lagi-lagi lepas dapat parcel hari ni...hehehe...seronok jugak rasanya, walaupun da tau memang akan dapat parcel...*kalau surprise daripada orang yang tak disangka-sangka nak bagi sure la lagi seronok kan..???*

sebenarnya aku ada buat pembelian online kat Manjaku Baby Store...walaupun kedainya ada di Bangi sahaja tapi disebabkan kesuntukan masa dan kemalasan fizikal, maka aku decided untuk order saja..hehehe...baru lagi order ni..rasanya pagi-pagi buta Isnin hari tu...tu yang macam terkejut je bile bilik mel called kata suh collect parcel...hehehehe...*oh ye~ saje guna alamat opis sebab lau guna alamat umah kompem kena kluar pegi collect kat pejabat pos*

parcel yang menceriakan hari aku hari ni...^_^

tengok je ada tulis Manjaku tu aku da mula tersenyum da...senyum sebab barang yang aku order da sampai..dan senyum sebab cuma amik masa 3 hari je daripada tarikh aku order...hehehe..semangat je bawak naik atas, nak bukak...*padahal da tau da apa yang ada kat dalam tu*
barang 1: Autumz Tote Bag..masa beli breastpump hari tu dapat satu cooler bag daripada Medela..tapi found out that kena ada 1 lagi..just in case nak antar baby ke nursery nanti...

barang 2: Autumz Reusable Ice Pack..kalau da ada chiller bag harusla kena ada ice pack kan...ice pack ni adalah untuk tujuan emergency juga...

barang 3: last but not least BreastMilk Storage Bags..memula ingat nak store EBM dalam botol je tapi tak mampu la pulak buat masa ni...so beli storage bags jela dulu..insya Allah ada rezeki lebih nanti kita tambahbaik...

dan tamatlah sudah penceritaan berkenaan my parcel for today...hehehe...sebenarnya aku saje nak lari daripada keja ni kejap...penatla weh...kadang-kadang kalau bizi sangat dengan keja, aku leh lupa makan minum segala..itu yang aku nak elakkan sangat-sangat...sebab aku tau, aku leh tahan lau tak makan tak minum...tapi kesianla kat si kecik ni kan....*owh~ entry pasal si kecik & my parcel part 1 masih dalam draf lagi...sebab gamba da ada tapi tak dan nak menaip...huhuhuhuh*

okla...till then~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::