Mami+Walid=Naufal

Monday, March 14, 2011

Terima Kasih Tuhan~

Terima kasih Tuhan
Untuk hari ini, 2 tahun yang lalu
Kau perteguhkan hatinya
Kau bulatkan tekadnya
Memilih aku sebagai isteri
Menjadikan aku sebahagian diri

Terima kasih Tuhan 
Untuk hari ini, 1 tahun yang lalu
Kau kuatkan cintanya
Kau patrikan janjinya
Menerima aku apa adanya
Membimbing aku apa mampunya

dan
Terima kasih Tuhan, untuk hari ini
Kau izinkan dia
Kau jadikan dia
Setia meneguh setiap goyahku
Terus mekar cintanya untukku

Terima kasih Tuhan
Menciptakan dia yang terpaling indah 
Melengkapi aku sebagai insan
Membaja kasih menyemai sayang

Jangan, Tuhan
Kau inginkan dia selain dariku
Kau penuhi aku selain darinya
Biar sampai bila, sampai ke syurga...

encik Hasben --- Syed Fahmi alJunid Syed Shahrom
Selamat Tahun yang Kedua
Moga ada yang seterusnya, sampai ke sejuta

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::