Mami+Walid=Naufal

Thursday, March 24, 2011

:: NeW YaHoo BeTa ::

hello hello~

sangat laju meng'update' pada pagi ni...hehehe...dan insya Allah akan dilangsaikan semua draft yang bersawang kat sini...sebenarnya bukan apa, aku ni terlebey eksaited pulak bila da bertukar ke Yahoo Beta ni...*agaknya oranglain sume da tukar..aku je ketinggalan keretapi*

almaklumla uols..aku ni lemau sket bab-bab IT ni...memang tak pandai...and tak pandai nak memandai-mandai...hehehe...*cut the crap off* tadi pagi barula aku tergerak ati nak try yahoo beta ni...owh~ sangat menarik tertarik dan memang da bomb la..hehehe...yang paling aku suka ofcos la boleh chatting dengan tenang...hehehe...sebelum ni asek loading je panel chat tu...yang ni sangat pantas dia loading...dan terus leh guna..hehehe...

nice kan..udahla warna purple...i like~

satu lagi aku suka display dia..nampak lebih kemas dan teratur...dahla..aku saje nak merepek pasal yahoo beta ni...saje nak tunjukkan ke'eksaited'an aku je..ok...back to work guys~

till then~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::