Mami+Walid=Naufal

Monday, March 7, 2011

:: kLiK kLiK kLiK~!!! ::

hello hello~

setelah berminggu-minggu diperkenalkan dengan HeartBeat ni, hari ni aku tryla join..sebabkan waktu lunch tadi kepala rasa berpusing-pusing je tengok paperwork kan...*alasan la tu*...so, dengan penuh kesusahpayahan *almaklumlah..orang tak pandai komputer*...akhirnya aku berjaya mendaftarkan diri di HeartBeat itu...

gambar ni aku copy saja dari websitenye...sorryla korang...aku ni memang buta IT sket~

jadinya..insya Allah, HeartBeat ini akan aku jadikan sebagai medium tambahan untuk aku menambahkan simpanan si kecik ni...setakat ni tak penah lagi aku niat nak gunakan duit daripada iklan-iklan kat blog ni untuk beli barang-barang sendiri...yang terlintas cumala nak buat simpanan si kecik...hehehe...sebab aku tau, si kecik ni akan memerlukan perbelanjaan yang banyak nanti...untuk yang dah bergelar ibu atau bapa, sure mengakui kata-kata aku ni kan...???

so kalau korang rasa berminat nak join HeartBeat ni...tak kisahla atas matlamat apa pun bolehla klik kat banner kat atas tu untuk daftar ye...nanti korang akan dibawak ke homepage HeartBeat ni, then klik create account...ikut je arahan dia...pastu korang klik la join affiliate, ni untuk membolehkan korang letak banner iklan dia kat website korang...itulah sahaja ceritanya....

aku ni sebenornye nak cite menda lain...tapi alang-alang baru buat HeartBeat ni, makanya aku pun stori-mori la sket..lambat-lambat kang terlupe pulak kan...heheheh...orang kata ---> ShaRiNg iS caRiNg...^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::