Mami+Walid=Naufal

Mami + Walid

Daisypath Anniversary tickers

Lovely Naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Nak Berjimat Macam Mami...???

Friday, January 2, 2015

Selamat UlangTahun yg Pertama, Nauha Zulaikha ♡♡♡



Waktu2 macam ni -- setahun yg lepas -- sambil tgk tv, sambil layan abg #SyedNaufal, sambil tengok jam...

Dalam jam 3pagi, ajak walid pergi azzahrah..duduk kt labour room sampai jam 7.30 pagi..walid ngan abg tido kat sofa kat tempat menunggu..

Jam 8.07 pagi, lahirlah puteri sulung mami, Sharifah #NauhaZulaikha bt Syed Fahmi Syed Shahrom...alhamdulillah, dgn berat 3.4kg -- walaupun takde rupa mcm berat 3.4kg -- adik begitu sempurna pada kami..pagi Jumaat yg penuh berkat, bertambahlah amanah mami dan walid...

Makde Nadzira Miskiman yang sampai dulu, semangat nak jumpa BFF baru..lps tu baru opah Yong Miskiman ngan atok Miskiman Wahidan sampai..skali dgn paman Aran Azim Wak Man acik Nashriq Azim Miskiman ucu Fisha Miskiman ngan kakak akisy..pakngah Seken Nazarul xdapat dtg sbb kerja..

Macam baru sangat rasanya..esok pagi adik dah genap setahun..mcm abg, mami masih lagi tgk adik mcm baby baru lahir..mami sayang adik, mcm mami sayang abg..semoga adik jadi anak yang baik, solehah dan manis sentiasa..

Terima kasih Allah,
Atas amanah, anugerah,
Yang paling indah ini...

Selamat ulangtahun pertama adik,
Semoga sentiasa dilimpahi rahmat dan di bawah keberkatan Ilahi..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::