Mami+Walid=Naufal

Mami + Walid

Daisypath Anniversary tickers

Lovely Naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Nak Berjimat Macam Mami...???

Tuesday, September 17, 2013

Dulu Lain, Sekarang Lain



Orang kata, dulu lain sekarang lain..

Dulu bujang, sekarang dah kahwin..

Dulu masa bercinta, lambat sikit balas sms mula nak merajuk...sekarang sampai sudah tak balas sms takde pulak rasa apa-apa...

Dulu satu hari berkali-kali telefon..kadang2 cuma tanya tengah buat apa je..sekarang kalau dapat missed call pun dah untung sangat2...

Dulu pantang terpandang orang lain, mula lah tarik muncung kata dah tak sayang...sekarang duduk sebelah orang lain pun dah gak heran..pandang sebelah mata pun tidak...

Kenapa agaknya boleh jadi macam tu ye -- dulu lain sekarang lain...

Sebab dulu belum jadi hakmilik, sekarang dah sendiri punya? Atau dulu memang lain, sekarang memang kena lain...

Mode:: membebel mengadap kerja yang banyak sambil tensi tqk dapat pegi pasar malam sebab dah hujan...

posted from Bloggeroid

2 comments:

Alham said...

woit...sebab tak buleh pegi pasar malam pon tensi ke? hehehe

Mami Naufal said...

alham::
tensi la weh..sebab dah terbayang nak beli apa..huhuhuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::