Mami+Walid=Naufal

Mami + Walid

Daisypath Anniversary tickers

Lovely Naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Nak Berjimat Macam Mami...???

Wednesday, January 4, 2012

Rabu Tanpa Kata~


kejap je Naufal da besar
da pandai gelak, ketawa, menangis jerit-jerit
da pandai makan, minum, gigit-gigit
da pandai meniarap, bergolek-golek

rasa macam baru semalam
dok usap-usap perut yang bergelombang malam-malam
dok pikir-pikir camnela tanda nak bersalin
dok gaduh-gaduh ngan encik Walid nama apa nak letak

rasa macam baru semalam
pertama kali cium dia lepas keluar dari perut ni
pertama kali dukung dia masa sedar dari bius
pertama kali susukan dia dalam kekok-kekok tak reti

tapi sekarang dia dah pandai macam-macam
pandai mengamuk kalau tak dapat
pandai ketawa kalau diagah
pandai menangis kalau kena marah
pandai senyum bila hati mummy susah

semalam, setahun, sepuluh tahun, seribu tahun
perasaan mummy masih macam ni
masih rasa macam -- baru semalam
sebab tu sayang mummy xpernah padam

eh, kan nak buat entry tanpa kata
kenapa lak mummy banyak cerita...???

ok bai~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::