Mami+Walid=Naufal

Mami + Walid

Daisypath Anniversary tickers

Lovely Naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Nak Berjimat Macam Mami...???

Wednesday, July 13, 2011

Naufal yang Nakal~!!!

hello hello~

wah...semenjak ada Naufal ni, setiap entry pun pasal dia kan..??hahahaha..tunggula ada masa lebih baru wat entry pasal lain *ye-ye je la tu kan..???* nak wat camne...da 24 jam mengadap si kecik ni kan..dari dulu dok tunggu dia keluar..dah keluar ngadap jela muka dia pulak...orang kata muka baby ni boleh bagi ketenangan, tak kisahla macam mana tensen nye kita masa tu...dan bau baby ni semacam bau syurga...subhanallah...itu pun ada jugak manusia-manusia yang takde ati perut, yang sanggup buang baby yang takde dosa kan...sejahteralah untuk semua ibu bapa dan insan-insan lain yang kasihkan baby ni...

malam tadi, macam biasa jugak...Naufal bangun selang sejam untuk menyusu..dan sekarang ni dia dah demand...takmo da menyusu dalam keadaan baring or mengiring...mummy kena duduk dan ribakan dia, baru lah dia nak menyusu sampai tertido balik...makanya, selang sejam jugakla aku kena bangun dan melayan kerenah dia tu...sampaila pukul 5.30 tu ujan lebat..sambil menyusukan dia, aku balut ngan selimut...takut dia sejuk pulak kan...pastu macam tak puas hati, aku bedung pulak dia..hehe...dia pun nampaknya rela je dibuat apa pun, ngantuk sangat agaknya...pastu mulala dia bangun setengah jam sekali..bukan nak menyusu pun..saje nak suh aku peluk dia sambil tido..selesa agaknya time sejuk camtu tido kena peluk ngan mummy...hehehe...

sampaila dalam pukul 7.30 *waktu biasa Naufal bangun pagi* dia merengek-rengek...disebabkan masih ujan lagi kat luar, aku pujuk-pujuk jugak suh dia tido..akhirnya dia tido balik sampai kul 8.30 camtu...bangun-bangun je merengek..aku tukarkan pampers dia, bagi pakai napkin..sebab nanti nak mandi dah..pastu mula la dia membebel...hanya dia yang paham apa yang dia bebel..hehehe..yang wat aku senyum tu, bila je aku keluarkan henpon nak amek gamba terus je dia wat macam-macam muka...hehehehe...nakal la anak munmmy ni...






till then~

1 comment:

Aisha said...

Amboi naufal ni...kecik2 dh pandai posing ye?he3 comey sungguh!huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::