Mami+Walid=Naufal

Wednesday, November 9, 2011

SpecTra 3 uNTuK diJuaL~!!!! -- SOLD!

 hello hello~

wah...setelah sekian lama menyepi sebab takde mood nak menaip akhirnya aku menaip jugak...hehehe...ada ke yang dok tertunggu entry daripada aku ni...ceh..perasan...huahuahuahua~

sebenarnya entry kali ni just nak pomot kan breastpump ni....nak letgo sebab da upgrade ke breastpump yang baru...di samping mengekalkan penggunaan medela swing ku yang sangat-sangat berjasa...muahxxx....

okeh...aku nak let go breastpump Spectra 3 ni...beli masa bulan 9 yang lalu sebab desperate nak pakai yang double pumping, then bila ada duit lebih terus je aku sambar pump yang menjadi idaman kalbu...then rasa sayang la pulak sebab baru sebulan je pakai pump ni...tu yang aku ingat nak letgo je...aku beli masa tu full set skali ngan extra breastshield adalah dalam RM388 macam tu la...so, ditolak dengan susut nilainya, aku nak let go s3 ni dalam RM330 sahaja (termasuk postage)...ada tak sesape yang berminat?? meh aku letak gambar sket...

Spectra 3 dengan 2 breastshield -- bolehla nak buat double pumping

motor pump -- kotak pun cantik lagi tau

aku bagi breastshield baru sbb takkan nak jual yang aku da pakai kan

tengok...warranty pun ada banyak bulan lagi -- rasanya s3 ni warranty setahun lau xsalah

so..lau korang berminat, or ada kengkawan yang berminat sila-sila la email aku ye di nadmisz210@gmail.com...lau yang ada no phone aku tu leh je sms aku...ataupun yang ada kenal aku kat FB leh PM aku jugak k...

oh ye, kalau ada orang yang nak tau samada hasil menggunakan medela swing, s3 ataupun pump terbaru ku tu ada beza atau tidak --- jawapan aku, SAMA je meyh~ cuma bila guna double pumping ni menjimatkan masa la kalau pump time keja kan berbanding single...sila ingat ye, jenama pump bukan penentu-ukur penghasilan susu untuk si manja...yang penting adalah konsep demand & supply tu sendiri...

okey...itu saja entry buat kali ini...

till then~

2 comments:

Aisha said...

Huhu ko nk jual spectra3 ni ke?ko dh beli breastpump ape net?FS ea?huhu

Mami Naufal said...

wah..sorila..blog aku de prob nk log in, ni baru okeh..huhuh

yea nak jual...dan betul jugak, da upgrade FS..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::