Mami+Walid=Naufal

Mami + Walid

Daisypath Anniversary tickers

Lovely Naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Nak Berjimat Macam Mami...???

Friday, October 7, 2011

NaK JaDi HoUseWiFe boLeH TiDaK...???

"Seorang isteri yang tidak bekerja -- menjadi surirumah -- maka, segala hutang dan tanggungannya akan menjadi tanggungjawab si suami -- Radio IKIM

Isteri: Sayang...boleh tak kalau saya nak jadi housewife?

Suami: Eh...?? Tetibe...

Hehehehe...bestnye kan dengar macam tu...dan bertambah best kalau jadi kenyataan...tapi alangkah...disebabkan skang ni menetap di rumah kuarters yang didaftarkan atas nama si isteri, dan masing-masing suami-isteri belum beli rumah kat mana-mana lagi, maka...

Suami: Kerja la dulu yang...nanti kita nak dok kat mana?

Hmpffftfttt~

p/s: Pak Najib...sila lah bagi berita gembira dan yang menyenangkan petang ini ye~

3 comments:

Anis said...

baik keje nad. kalau gaji 1 org je tinggal, mcm mana nk blanja brg2 utk baby kite. nnt semua x bole. time tu br la sibuk pikir psl keje balik.

PUAN SUE (asam.garam.gula) said...

keje selagi boleh keje..hehe..
jadi housewife sronok jgk..hehe..boleh masak ari2 untuk hasben n boleh jg anak sendiri..

Nia_alJunid said...

anis::
tu cubaan je..hehehe...sebab kalau memang nak berenti pun xdela jadi fulltime housewife..kena jugak cari keja lain yang leh jana income dr umah...hehehe

betul..lau ikut keadaan skang ni, kesian kat hasben nak keja sensorg tanggung keluarga...lagi pulak, bile keja sendiri ni syok..nak beli apa pun bole, sebab guna duit sendiri...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::