Mami+Walid=Naufal

Saturday, May 14, 2011

29 DaYs To Go~

hello hello~

dup dap dup dap...ada lagi 29 hari untuk ditempuh dengan perut yang memboyot ini...adakah aku akan rindukan masa-masa sembilan bulan...oh yea~ sudah tentu la...hehehe...

sempena hari Ibu yang telah berlalu *ceh...da berlalu baru nak citer kan* aku cadang nak wat suprise kat mak...yela, sebab minggu lepas agak bizi kan..tak sempat nak balik..makanya minggu ni awal-awal lagi da bagitau kat encik Hasben nak balik umah...dan encik Hasben pun setuju saja...alhamdulillah...dan gigihla aku mencari website-website yang bole aku tempah cupcakes...sesaje je weh nak menempah...padahal boleh je pegi cari kat kedai, beli and bawak balik...nak spesel sangatla kononnya...hehehehe...


last-last aku tempah kat Cupcakes D'Bangi...senang je berurusan dengan owner dia ni...peramah, dan boleh amik tempahan aku yang tak sampai 3hari masa or der nye...heheheh...kat atas ni contoh deko cupcakes yang aku tempah..tulisan tu bukanla macam dlm gambar tu *yang tu aku copy dari website dia je* aku punya tu just tulis "Love You Mom" je...dan takdela belon-belon macam kat atas tapi digantikan dengan bunga-bunga ros yang comel...*gambar tak sempat nak snap sebab bukak je kotak masing-masing da berebut nak amik*

itula ektibiti aku pada hari ke 29 lagi nak tunggu si kecik ni keluar..takde kena-mengena langsung ngan dia kan...sian dia...tapi ok la ni baby, dapat jugak makan cupcakes yang sangat moist ni...disebabkan kitorang tak biasa sangat makan menda-menda manis, maka untuk mengabiskan satu cupcakes pun adalah mengambil masa lebih 15 minit ye...hehehehe....

plan nak order jugak untuk besday encik Hasben tak lama lagi...tapi kalau makan 2 orang je, confirm tak abes punya...nak kena ajak sape datang celebrate skali ek...???hehehe...

till then~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::