Mami+Walid=Naufal

Sunday, May 15, 2011

28 DaYs To Go~

hello hello~

hari ini suda kurang sehari daripada smalam....ada lagi 28 hari sahaja lagi...disebabkan semalam da keluar berjalan-jalan ke kampung halaman, maka aktiviti hari ini adalah tido puas-puas..hahahaha...badan pun jadi sakit-sakit sebab terlebih tido...tapi bangun-bangun terus mensetelkan kerja-kerja umah yang belum siap sepenuhnya semalam....basuh baju, kemas dapur, dan lain-lain...lepas tu terus ajak encik Hasben keluar pegi makan...memula, dia ajak makan kat Alamanda je..tapi disebabkan aku buat muka *boring gile makan kat Alamanda* dia terus je pegi foodcourt kat presint 16 tu...okey la jugak kan...sebab first time makan kat sini...hehehehe.... *milo ais dia pun memang ada kelas punya*

pastu terus balik umah sebab memang takde plan pun nak pegi memana...memula ingat nak mengemas baju-baju si kecik tapi terasa macam malas la pulak...huhuhuh...esok jela...*nampak tak, suka bertangguh kan...???* aku pun terus menjemur baju, baru je minta tolong encik Hasben untuk menjemur kat luar da terdengar bunyi guruh la pulak...jadi, aku menjemur dalam umah jela...nasib baik sket je baju, lau tak suure bau macam laundry shop da umah ni...uhuhuhuh....

Yakitake!!! Japan

dan sepanjang petang kitorang pun bermalas-malasan je di umah....tolong urutkan kaki encik Hasben sebab habuan dia main futsal jumaat malam tu...sampai tertido-tido dia...penat sangat la tu agaknya...hehehe...sambil tu, aku layan anime Yakitake Japan kegemaran aku tu....sampai aku pun tersengguk-sengguk la jugak...dan malam pun, disebabkan aku takde beli apa-apa stok lauk ngan sayur kami cadang untuk makan kat luar jela...malas nak makan nasik, encik Hasben ajak makan McD je...aku layan kan jela...hehehehe....

tujuan encik Hasben sebenarnya nak menda ni je...

dan sekali lagi kitorang ke Alamanda...da macam umah nombor 2 la pulak ye...hehehehe...terus order McValue Meal sebab encik Hasben nakkan gelas warna biru tu ha...warna Charcoal ngan Purple kitorang dah ada...masuk Blue ni, ada 3 kaler da semuanya...ada 3 kaler lagi untuk dirembat...hahaha...pastu kang orang datang umah hidang air guna gelas McD jela....abes je makan McD kitorang pun balik *pegi Alamanda semata-mata nak makan je*

sempat lagi aku berkira-kira nak mengemas barang si kecik esok ni...insya Allah jadi...hehehe...rasa seronok nak pegi keja esok...sebab apa...??sebab apa...??sebab Selasa cuti...hehehehehe...

till then~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::