Mami+Walid=Naufal

Monday, December 22, 2008

:: nEw HobBy 2 ::

erm..lama sangat da menulis kat sini kan..??tp takde pon org nak windu kat aku..hahahaha

skang ni aku de hobi baru lagi..hobi lama yang diberi nafas baru..huahuahuahua...aku ni mmg sejak azalinya suka membaca..dulu masa kecik2 aku suka baca buku cerita,..ayah aku slalu mintak aku bacakan paper yg dia beli..sampaikan sepanjang jalan nak balik kampung tu, aku baca setia papan tanda yang aku nampak..sampai peningla mak aku nak melayan..tapi tula hobi aku sampai skang..

buku, majalah, komik, novel..sume aku suka baca..skang ni dunia da maju, zaman da berubah..eh, terbalik..hehehehe..aku layan novel kat internet pulak..ops..bukan layan time keja tau..time lunch ngan dekat2 nak balik..hahahaha..slalunya aku follow je blog tu..senang..lau dorang ada entry baru, aku leh dapat updatenya terus ke blog aku..bagus kan...

lau ade sesape sama minat cam aku..try la jenguk2 blog nih..
http://penulisan2u.blogspot.com/
ada banyak novel online dalam ni..cerpen pon ada..and korang leh link ngan penulis feberet korang..aku sendiri da ada dua org feberet writer aku kat sini..hehehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::