Mami+Walid=Naufal

Monday, February 28, 2011

:: SeMiNaR KeNaLi poTeNsi DiRi ::

Program Transformasi Diri – Dr Azizan Osman
SEMINAR KENALI POTENSI DIRI: DIMENSI BARU 2011

Rahsia bagaimana untuk mengenali serta menguasai potensi sebenar diri anda serta keluarga anda supaya berubah menjadi lebih berjaya di dalam kerjaya, perniagaan serta merubah kehidupan kepada menjadi “magnet kejayaan”?


PERNAHKAH ANDA BERTANYA 9 SOALAN INI?
1          Siapakah anda?
2          Apakah tujuan sebenar hidup anda?
3          Apakah potensi serta bakat sebenar diri anda?
4          Apakah kekuatan atau kelemahan yang perlu ada perbaiki?
5          Bagaimana anda boleh lebih Berjaya dalam kerjaya atau perniagaan anda?
6          Kerjaya atau perniagaan bagaimanakah yang sesuai dengan perwatakan anda?
7          Bagaimana anda boleh hidup lebih baik dari sekarang?
8          Bagaimana anda boleh mengatasi masalah “kebocoran wang”?
9          Bagaimana anda boleh mencapai hampir semua impian hidup anda?

Apa itu dimensi baru??
Ia adalah kaedah kajian tingkah laku manusia yang diasaskan sejak tahun 1938. Anda akan diajar 2 kaedah mudah dan   berkesan untuk mengenalpasti potensi diri   anda.                                                                 


Kaedah yang pertama adalah kaedah DISC Behaviour Analysis- Ia banyak digunakan di syarikat-syarikat antarabangsa sebagai alat untuk mengenalpasti perwatakan seseorang untuk menganalisa kekuatan, kelemahan dan potensi dirinya.


Kaedah yang kedua adalah kaedah DNA Pin Code. Ia menggunakan struktur DNA-Pin Code yang dapat digunakan selain untuk menganalisa perwatakan serta potensi seseorang, ia juga dapat mengenalpasti potensi kerjaya, perniagaan atau kehidupan melalui karektornya.


Siapa perlu hadir??
Seminar ini pernah dihadiri oleh lebih 16,000 orang apabila pertama kali diadakan pada tahun 2009 danlebih 27,000 orang pada awal tahun 2010 di semenanjung Malaysia.                                                                                


Ia pernah dihadiri oleh semua golongan dewasa termasuk kumpulan professional, pemilik perniagaan, eksekutif, surirumah, pengarah syarikat, ahli politik, doktor perubatan, peguam, selebriti, artis dan ramai lagi.


KENAPA MEREKA TELAH HADIR & APA YANG ANDA AKAN PELAJARI?
Berpuluh ribu testimonial yang diterima mengucapkan terima kasih kepada pihak penganjur kerana melalui program ini, mereka telah diajar banyak perkara terutamanya:-
1          Bagaimana untuk mengenali potensi diri mereka serta ahli keluarga mereka?
2          Bagaimana untuk meningkatkan potensi diri mereka untuk lebih berjaya di dalam kerjaya atau perniagaan mereka?
3          Bagaimana mereka boleh lebih mudah mengenali perwatakan orang sekeliling  seperti suami/isteri, anak-anak, pekerja, majikan supaya lebih mudah untuk berkomunikasi dan bekerjasama?Apakah kekuatan atau kelemahan yang perlu ada perbaiki?
4          Bagaimana untuk merancang serta mencapai matlamat atau impian hidup?
5          Bagaimana untuk berhadapan dengan cabaran hidup serta memperbaikinya?
6          Bagaimana untuk mengubah kehidupan daripada “biasa-biasa” kepada “hidup luar biasa”?

AMARAN!!!!!

  • Program ini memberikan anda ilmu, panduan, prinsip kejayaan serta pengalaman jatuh bangun penceramah untuk anda gunakan di dalam kehidupan anda, ia tidak menjamin anda menjadi kaya & berjaya jika tidak disertai dengan D,U,I,T- D-Doa, U-Usaha, I-Ilmu dan T-Tindakan.

  • 93% Kegagalan seseorang itu adalah berpunca daripada kegagalan bertindak atas apa ilmuyang diberikan, peserta perlu bertanggungjawab kepada segala tindakannya. Fast action, fast result

  • Jangan percaya cakap orang atau dengan semua ilmu yang diajar sehingga anda datang serta belajar sendiri dan mencubanya dengan 100% komitmen.



SIAPAKAH DR AZIZAN OSMAN YANG MUNGKIN TELAH ANDA KETAHUI?
Ø Anda mungkin pernah mendengar namanya sebagai pakar perunding motivasi dan potensi diri dalam kajian sains tingkah laku manusia berdasarkan kajian tarikh lahir .
Ø Anda mungkin pernah tahu yang seminar-seminar anjurannya telah dihadiri hampir 100,000 orangdalam tempoh yang singkat 2 tahun sahaja.
Ø Anda mungkin tahu yang beliau selalu di wawancara di TV, Akhbar dan Majalah tempatan.



SIAPAKAH DR AZIZAN OSMAN YANG MUNGKIN ANDA BELUM KETAHUI?
  • Terlibat sebagai pengurus projek pemasaran dan pengiklanan bermula pada tahun 2001 dibawah prinsipalnya, syarikat pemasaran & pengiklanan antarabangsa beribu-pejabat di London, United Kingdom (www.cobragroup.com).

  • Pernah diberi tanggungjawab oleh prinsipalnya untuk menjalankan projek “outsourced” pemasaran dan jualan untuk portfolio syarikat besar di dalam industri perbankan, telekomunikasi dan program kutipan dana untuk kebajikan.

  • Beliau mencipta fenomena dan gimik pemasaran dengan kontroversi “Workshop Rahsia Tarikh Lahir” yang menjadi perhatian banyak pihak yang “melatah” kononnya ia meramal nasib sedangkan ia sebenarnya disahkan tidak ada kena mengena dengan meramal nasib atau menilik nasib sebagaimana yang disimpulkan di dalam majlis mesyuarat panel JAKIM (Jabatan Akidah). Ia diterima sebagai satu kajian untuk menganalisa karektor atau perwatakan seseorang semata-mata untuk diperbaiki dan diimprovasi.

  • Beliau menjadi ikon, inspirasi dan pemimpin untuk program berbentuk seminar atau bengkel di Malaysia kerana keupayaannya menarik puluhan ribu peserta dalam masa yang singkat.


  • Beliau merupakan ahli kepada Institute of Marketing Malaysia (IMM) dan mempunyai syarikat agensi pengiklanan yang di akreditasi dibawah NSTP, Media Prima, AMP Radio, Utusan Media dan banyak lagi. Beliau merupakan pakar perunding pemasaran dan pengiklanan serta penasihat AMP (Advertising, Marketing & Promotions) untuk beberapa buah syarikat terkemuka di Malaysia.
Yuran Kursus : RM497.00/orang  


RM10.00 + Yuran Pendaftaran : RM50 


(Kos Pengurusan)

Jadi. anda hanya perlu membayar sebanyak RM60.00 untuk menikmati transformasi ini~!!!
JADUAL PROGRAM (SEHINGGA 13 MAC 2011)
TARIKH
LOKASI
MASA
2011-02-27 (Ahad)
Hotel Abadi, Melaka
9pg~ 5ptg
2011-03-12 (Sabtu)
Kuala Lumpur
9pg~ 5ptg
2011-03-13 (Ahad)
Landmark Hotel, Batu Pahat
9pg~ 5ptg

BAGAIMANA UNTUK MENDAFTAR??
1          Daftar dengan kami melalui SMS
     Taip: SKPD (jarak) Nama Penuh (jarak) No. KP (jarak) Lokasi Pilihan (jarak) Alamat emel (jarak) Alamat Penuh dan hantar ke 019-3477758.

2          Cara pembayaran boleh dibuat melalui CimbClicks atau Maybank2u.

cepat~!!! tempat adalah terhad!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::