Mami+Walid=Naufal

Wednesday, January 12, 2011

:: mY 3Rd cHeCk uP ::

dalam tak sedar...da 3kali rupanya aku ke KK untuk check up..maksudnya 3bulan sudah berlalu since aku kelam-kabut buat urine test kat umah dulu...tak sangka kan~

check up kali ni agak kelam-kabut sket..yela, sebabkan urine test tak brape bagus maka kena test lagi skali kat makmal dia..sket punya lama nk menunggu...tapi akhirnya, alhamdulillah...takde apa-apa komplikasi pun...hehehe...tapi lagi skali, HB or iron da jatuh la pulak...huhuhuh..kali ni betul-betul jatuh sampai ke border...daripada 11.3 ke 10.9...nurse pun mula la membebel sana-sini...aku...??angguk-angguk geleng-geleng sajala...hehehehe

berat jugak nampak macam mengecewakan...sebab kalau nak ikutkan makan boleh tahan jugakla aku ni...tapi berat cuma naik 0.5 kg saje..huhuhu...macam risau pun ada..mungkin aku perlu melipatgandakan usaha menambah berat badan ni...hehehe...

My Pregnancy: 18 weeks

sekarang baby sudah sebesar cili benggala...hehehe...sampaikan encik Hasben takmo da makan pizza hut...nak dijadikan cite, petang smalam pas keja aku pun dengan gaya yang menggoda, ajakla encik Hasben pegi makan pizza hut kat alamanda tu...tapi dia takmo..kecik ati aku...oh ye..sepanjang pregnant ini, hati adalah terlalu mudah mengecik...huhuhu

Aku: jomla makan piza...dah lama tak makan tau...

Hasben: Takmo la..makan menda lain nak ar...

Aku: ala...nape takmo....??? *muncung da mula memanjang*

Hasben: dalam tu ada bell pepper...sama saiz ngan baby abang tu...takmo la makan...

Aku: ..... *camtu ke...????*

last-last tak jadila makan pizza hut...and kitorang bergerak ke Mines saja..makan subway....*owh~ missing my italian BMT*...tapi tak boleh blah rasanya takmo makan piza semata-mata sebab ada bell pepper...which is sama saiz ngan si kecik dalam perut ni...hehehehe....takpela baby...len kali la kita ajak walid makan piza ye...^_^



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::