Mami+Walid=Naufal

Monday, January 10, 2011

TaMaKKaH aKu...???

Apakah aku tamak?
Tidak pernah cukup dengan peluk yang ada
Apakah aku bongkak?
Tidak pernah bercukup dengan cinta yang ada

Apakah aku haloba?
Tidak pernah puas dengan kucup yang ada
Apakah aku berkira?
Tidak pernah puas dengan kasih yang dibagi

Kenapa cuma dengan kamu
     ---wahai kekasih
Aku tamak bongkak haloba berkira
Walhal penuk peluk cinta kucup kasih
Tersergam lebih luas dari langit
     ---yang tercipta lama...

"kredit to Fynn Jamal"

Buat encik Hasben...
memang aku tamak...bila terpaksa merebut kamu dari dunia...memang aku berkira..bimbang kasih kamu terbahagi dua...aku tamakkan kamu, suamiku..aku takut, aku bimbang...aku akan mati jika tiada kamu...aku tak ingin ada yang lain, mengganti aku; membahagia kamu, mempunyai kamu, mendampingi kamu...aku terlalu cintakan kamu...maka dengan sendirinya...aku jadi tamak, bongkak, haloba, berkira...

MooD :: sangat tidak bagus...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::