Mami+Walid=Naufal

Wednesday, December 17, 2008

mEngHiTung HaRi2 bErLaLu..

lama da tak menaip kat sini..lalu gak visit tapi belum ada menda nak tulis..dalam pale nie mmg macam2 ada (macam astro pulak)..tapi mo0d nak menulis tu takde lagi..hukhukhuk

ni skang tengah bz pasal sukan inter zone ngan hari keluarga jabatan nih..adoyai..penat gak..tp aku ok je layan menda2 camni..yela..nature of work perangkawan ni mmg ngan data je la..ari2 datang keja, mengulit data..nak kenal org pon susah..so bile aku join menda2 camnih secara tak langsungnye dapatla gak aku kenal warga jabatan aku ni..hehehehe..bagus jugak ramai kenalan..nak mintak data dr bahagian lain pon senang sebab da ada yang dikenali..

untuk sukan inter zone ni aku kena handle netball..huh..dahla aku tak penah main netball dari kecik..huahuahuahua..main2 penah la..tp nak main siyes tu takde la..tp nak wat camne kan..??layan jela..zasss...

ni pun aku dok menunggu team HQ naik untuk kitorg adakan perjumpaan..erm..b4 diz aku ada mintak tolong sorang akak tu...dia mmg da lama la keja kat sini..bile aku mintak tolong dia kata "takpe2..akak tau..akak mmg biasa wat menda2 nih"...tp at last, satu ape pon takde lagi..takde progress pape pun...adoyai..sakit otak aku..

erm..nak balik da..nanti aku sambung lain r...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::