Mami+Walid=Naufal

Mami + Walid

Daisypath Anniversary tickers

Lovely Naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Nak Berjimat Macam Mami...???

Wednesday, July 31, 2013

Adik Naufal :: 18 weeks - another 22 weeks to go~!!!

Salam semua~

punyelah lama mami tak menulis kan..mami banyak sangat kerja buat masa ni..ini pun sebab dah terlalu bosan and rasa nak sangat merapu menulis kat sini...hehehe...

insya Allah dalam hujung tahun atau pun awal tahun depan, Naufal akan jadi Abang Long..!!! eksaited tak mami...sebenarnya takdela eksaited macam masa tau pregnant kan Naufal dulu, tapi seronoknya sama je..hehehehe...agaknya sebab sekarang ni dok sibuk melayan kan Naufal kan..dulu, dok mengulit perut jela..hhehehe...

Alhamdulillah, rezeki yang sangat tidak mami sangka...sesungguhnya Tuhan tu lebih mengetahui kan...Naufal sekarang da 2 tahun 1 bulan...tapi masih bercakap bahasa ayam itik, bahasa pocoyo...hehehe...tapi banyak jugakla perkataan yang keluar dari mulut dia yang mami boleh faham...cuma kadang-kadang bila sampai masa dia meragam memang mami boleh ilang sabar dibuatnya...agaknya sebab orang sekeliling dok kata, nanti dah ada adik Naufal dah tak boleh manja-manja...

Naufal janganla risau, Naufal masih lagi boleh manja-manja dengan mami...sampai bila-bila pun masih boleh...takut-takut nanti Naufal je yang tak nak...hehehehe...

buat masa ni, mami sudah 18 minggu membawa adik Naufal ke mana-mana...naufal masih tak faham lagi bila mami kata Naufal nak jadi abang...tapi kadang-kadang bila dia main sorang-sorang, mami tanya "Naufal nak adik tak? nanti boleh main sama-sama." laju je dia jawab "Nak!"...bijak betul abang Naufal ni..hehehe...

18 weeks pregnant
gamba ihsan incik gugel

semalam mami ngan Naufal dah pegi tengok adik baby...Alhamdulillah, doktor kata adik membesar dengan baik..semua anggota badan nampak sempurna, insya Allah...cuma mami tak sempat nak telek betul-betul gamba adik sebab Naufal dah menangis-nangis tengok doktor pegang mami..dia tak bagi la tu...takpela, bulan depan kita jumpa adik lagi ye..

setakat ni mami pun tak tau adik Naufal ni lelaki ke perempuan ke..asalkan dia sihat, sudahlah...ada orang kata bagus dapat adik perempuan, sebab nanti ada sepasang..ada jugak kata bagus dapat adik lelaki sebab nanti boleh geng ngan Naufal..tapi bagi mami, asalkan adik membesar dan lahir dengan sihat dan selamat, mami dah bersyukur sangat..hehehe...doakan mami dengan adik Naufal ye...

okla, mami nak kena sambung kerja ni..

sembang lain kali pulak la ye...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MoRe saViNg For mY BaBy ::

:: do yOu LoVe To save? ::